Orientacja seksualna

Heteroseksualność, hermafrodytyzm, bisseksualność, gej czy lesbijka:   Orientacja seksualna pracowników pozostaje nieznanym aspektem w miejscu pracy. Często wiąże się to z faktem, że pracownicy obawiają się dyskryminacji czy mobbingu.

Wiele przedsiębiorstw na świecie stworzyło atmosferę toleracji i otwartości, dzięki czemu pracownicy mogą bez zahamowań okazywać swoją orientację seksualną a ich partnerzy* korzystać ze świadczeń, które do tej pory przysługiwały tylko parom heteroseksualnym. Światowe marki takie jak Porsche czy Ford już dawno rozpoznały potencjał tej grupy zarówno jako pracowników jak i klientów.

Przykład Forda

Przykład Porsche

* dotyczy to krajów w których związki jednopłciowe mogą zostać zalegalizowane. W Polsce jest to jeszcze niemożliwe

Reklamy

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s