Best practice

Wprowadzanie koncepcji Diversity Management związane jest z dużymi zmianami wewnątrz przedsiębiorstwa. Takie zmiany wymagają od kadry kierowniczej wprowadzenia nowych form zarządzania, ponieważ struktura przedsiębiorstwa i kultura pracy rozwijają się dalej w procesie wdrażania zarządzania różnorodnością. Na dłuższą metę  poprzez korzystanie z potencjałów tkwiących w różnorodności, przedsiębiorstwa i organizacje mogą podnieść w znaczący sposób efektywność pracy a tym samym szanse na odniesienie lub wzmocnienie sukcesu, jak potwierdza badanie przeprowadzone przez Komisję Europejską w 2006 roku.

Dla przedsiębiorstw  działających internacjonalnie koncepty zarządzania różnorodnością powinny należeć do filozofii firmy i być czymś zupełnie normalnym.

Przy inicjacji nowych transakcji pomiędzy Global Player, zarządzanie różnorodnością jako część filozofii firmy należy do aspektów świadczących o wysokiej jakości przedsiębiorstwa. Również przy otwartych przetargach, przykładowo na wsparcie z funduszy Unii Europejskiej, aspekt zarządzania różnorodnością jest coraz częściej brany pod uwagę. Wiele przedsiębiorstw udowodniło, że różnorodność ma sens i daje przewagę konkurencyjną. Te najciekawsze i godne naśladowania będziemy przedstawiać na łamach bloga.

Reklamy

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s